دارم ی کارایی میکنم امیدوارم سرانجام مارستگار شویم

نظرات 3 + ارسال نظر
من ساکن امریکا یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 00:48

می خواستم ازتون تشکر کنم بابت لحن نوشتنون در وبلاگی که تازه دارم می خونم اصلن هم نخواهم رفت بار اخرمه که به وبلاگ من همسرم در اروپا می رم این کسی که در من همسرم در اروپا می نویسه اصلن کجاست چی خونده مثلن فوق لیسانسه ههه چرا بی تربیته
شما چقدر مودبانه براش نوشتید این شخص چه قدر وقیحانه نفرین توهین کرده به کسانی که نمی شناسه
واقعا اصلا نمیتونم درک کنم ی نوشتن درد ودل و خاطرات شیرین کیو آزار میده ک اینکارا رو میکنن واقعا آدم میترسه متاسف میشه
خیل محترمانه مودبانه نوشتید درحالیکه خودتان باید ناراحت می شدید
مرسی

ممنونم عزیزم
بهتره به نظرمن راجع بهم قضاوت نکنیم اینطوری بهتر میتونیم بنویسیم
امی هم تو این مدت زیاد مزاحمش شدن حتی ب دختر معصومشم توهین کردن
مریض زیاد پیدا میشه حتی تو دنیای مجازی
وبلاگ نداری؟

خانم توت فرنگی چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 13:48 http://pasazvesal.persianblog.ir

من هم امیدوارم رستکار شی

مرسی عزیزم :

سودا یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 20:22 http://sowda.blogsky.com

رستگار خواهی شد!

امیدوارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.