یکم ب زندگی آدما نگاه میکنم همه ی مدتی رو تو شش و هشت زندگیشون بودن م چکا کنن چکار نکنن یا ی راهی رو رفتن حالا به این نتیجه رسیدن خوب نیس

و تلاش واسه ساختن دوباره زندگی و بهترکردنش حالا هرسنی و هرموقعیتی ک باشن مهم خواست آدمه



روزا تکراری شدن باید تحولی ایجاد کرد

مث اینکه بلگفا خیلی داغون شده دیگه ازین به بعد اینجا میشه خونه من امیدوارم امن بمونه

کسی اذیت نکنه

و بشه راحت بود

زندگی خوبه راضیم

دنیامو دوس دارم اگه ادما بذارن

خودم

میخام اینجا واسه همیشه بمونه مث امی از بچم بنویسم از زندگیم

م منو خیلی دوس داره اما ی رفتارایش اذیتم میکنه ولی تا میفهمه کلی تغییر رویه میده

زندگیم شده مثبت نگری و گردش کردن از کار هم چیزی عایدمون نمیشه که

ازمن ب شما نصیحت ک رشته ای که دوس نداری رو نخون

من خودم واقعا چیز خاصی رو دوس نداشتم اما رشته فعلیم هم دوس نداشتم انقد بچه بودم ک اصلا فکر نکردم

به هرحال قسمت بود

سفر

ی هفته ای رو رفتیم کیش خیلی عالی بود هم هوا هم گشت و گذار

خاستگاران محترم میان و میرن اما من همچنان سرگردانم

واسه کارمم فک کنم دارم از دستش میدم