خاستگار

مدتیه که دارم با ی خاستگار محترم معاشرت می کنم

می ترسم از اینده میترسم از زندگی نمیدونم قراره چی پیش بیاد خیلی سردرگمم


چند روزی هست ک سیستمم مشکل پیدا کرده 

بچه ها گفتم میخوام وبلاگ نویس شم مث خیلیا که میشناسم ک از زندگیشون میگن از حرف های ناگفتنی که به کسی نمیتونن بگن

دارم ی کارایی میکنم امیدوارم سرانجام مارستگار شویم

خیلی از دوستای ک میخوندم تو بلاگفان پس کی درست میشه!!!!! 

هرچرا ایرانیا نمیتونن بفهمن حریم یعنی چی؟!! چرا درک نمیکنن آدما آرامش لازم دارن 

چرا نمیفهمن کاراشون عواقب داره 

ما دربرابر خراب کردن ارامش هم مسولیم ای کاش یادبگیریم اگه نماز نخونیم گناهه و همچنین اگه ارامش ادمی رو خراب کنیم گناهش صدها برابره

زندگی باید کرد در هرصورتی

اوضاع ایران روز به روز داره بدتر میشه

یکم گیج و ماویج شدم نمیدونم باید چکاکنم خیلی بده ر

یس خودت باشی تو این اوضاع اقتصادی مملکت نمیدونم باید چکا کنم صبرکنم اوضاع درست شه یا دنبال کار تازه ای باشم